ניווט מהיר

רוצים לקבל עדכון על כתבות חדשות שמתפרסמות

השאירו פרטים והיכנסו לרשימת התפוצה

הכרטיס - כרטיס ביקור דיגיטלי

אחד הטרנדים הבולטים בשנים האחרונות הוא כרטיס ביקור דיגיטלי או כרטיס ביקור וירטואלי. הוא צץ מתוך צורך אבל לאו דווקא מתאים לכולם. בכתבה הבאה תוכלו להבין מה הוא כרטיס ביקור דיגיטלי, למי זה מתאים, ומה ההבדלים בין החברות השונות, שנתחיל?

אז מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כמו השם שלו כזה הוא – כרטיס הביקור הדיגיטלי, מטרתו להחליף את הכרטיס הישן והמודפס. כיום, את הלקוח הפוטנציאלי שלנו נפגוש בפעם הראשונה כנותני שירות או עסקים במרחב הדיגיטלי. לא נוכל להעביר את הכרטיס הביקור שלנו, וגם לא נוכל להשאיר חותם על הלקוח. בשביל זה הוקם כרטיס הביקור הדיגיטלי, הוא מכיל את כל הפרטים על העסק או השירות שלכם, מאפשר להוסיף לחצנים אינטראקטיבים כמו ניווט למשרד שלכם או הוספה שלכם לאנשי הקשר, זמין מכל מקום ונשלח בקלות ללקוחות שלכם.

למי זה מתאים?

אם נרד לעומק העניין, כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא לא יותר מעמוד נחיתה באינטרנט שמעוצב יפה ומותאם לצרכים שבעבר מילא כרטיס הביקור מנייר, אבל למעשה הוא קצת יותר. לכן, אם יש לכם אתר תדמית, סביר להניח שלא תצטרכו כרטיס ביקור דיגיטלי. לעומת זאת, אם אין לכם אתר ואתם עצמאים או נותני שירות, כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לחסוך לכם אלפי שקלים על הקמת אתר ויספק את אותו הצורך שלכם בפינה קטנה ברשת רק בסכום ששווה לכל כיס.

בנוסף, כרטיס הביקור מתאים גם לחברות גדולות שמכילות אנשי צוות שעובדים עם לקוחות הקצה, כמו לדוגמא סוכני נדל"ן, סוכני מכירות, עורכי דין וכו'…

מה ההבדל בין החברות ומה לבדוק שרוכשים כרטיס ביקור דיגיטלי

יש עשרות חברות בשוק, אבל חשוב לשים לב לפני שרוכשים כרטיס ביקור דיגיטלי לכמה דברים

נראות הכרטיס – וודאו שאתם מתחברים לנראות של כרטיסי הביקור, בדקו שכרטיסי הביקור של אותה חברה נראים טוב גם במסכי מחשב וגם בטלפונים
אפליקציה להפצת הכרטיס – כרטיס ביקור זה טוב, אבל אם תצטרכו לשלוח אותו בצורה ידנית לכל לקוח תוך שבוע או שבועיים תתייאשו ותשאירו אותו מאחור בדיוק כמו הכרטיס ביקור הרגיל. לחלק מהחברות יש אפליקציה לאנדרואיד שתעזור לכם להפיץ את הכרטיס אוטומטית , בחלקן הכרטיס ישלח אוטומטית בכל סוף שיחה את הכרטיס ובחלקן תוכלו לבחור איזה הודעה לשלוח לשיחות שלא נענו ואיזה הודעה לשלוח בסיום שיחה עם לקוח
ביקורות – כמו כל דבר בחיים בדקו מה אחרים חשבו על המוצר ואיך הם הגיבו, כנסו לעמודי הפייסבוק של החברות ותראו ביקורות אותנטיות, חלק מהחברות יציגו לכם ביקורות בעמוד הבית באתר, אלו ביקורות שעברו סינון אז לא הייתי סומך עליהם

  1. נראות הכרטיס – וודאו שאתם מתחברים לנראות של כרטיסי הביקור, בדקו שכרטיסי הביקור של אותה חברה נראים טוב גם במסכי מחשב וגם בטלפונים
  2. אפליקציה להפצת הכרטיסכרטיס ביקור דיגיטלי זה טוב, אבל אם תצטרכו לשלוח אותו בצורה ידנית לכל לקוח תוך שבוע או שבועיים תתייאשו ותשאירו אותו מאחור בדיוק כמו הכרטיס ביקור הרגיל. לחלק מהחברות יש אפליקציה לאנדרואיד שתעזור לכם להפיץ את הכרטיס אוטומטית , בחלקן הכרטיס ישלח אוטומטית בכל סוף שיחה את הכרטיס ובחלקן תוכלו לבחור איזה הודעה לשלוח לשיחות שלא נענו ואיזה הודעה לשלוח בסיום שיחה עם לקוח
  3. ביקורות – כמו כל דבר בחיים בדקו מה אחרים חשבו על המוצר ואיך הם הגיבו, כנסו לעמודי הפייסבוק של החברות ותראו ביקורות אותנטיות, חלק מהחברות יציגו לכם ביקורות בעמוד הבית באתר, אלו ביקורות שעברו סינון אז לא הייתי סומך עליהם

יניר שוקרון

יניר שוקרון

בעלים של סטודיו בייגלה, מרצה לעיצוב מדיה דיגיטלית במכללה האקדמית ספיר ובהאקריו

תגובות לפוסט

קהל התראות
עדכן על
guest
0 תגובות לפוסט
Inline Feedbacks
View all comments